Опис
Проблема
В теперішніх умовах, за сприятливої погоди, більшість навчально – виховних, ігрових заходів в закладах дошкільної освіти , таких як:
-музичні та фізкультурні заняття,
-музичні та фізкультурні розваги;
-дні здоров’я;
-дні безпеки;
-заняття-подорожі;
-освітні геокешинги;
-ігрові та навчальні квести;
-сенсорні розвиваючі заняття та ігри;
-театралізована діяльність (вуличний театр);
-індивідуальні заняття з дітьми з ООП (особливими освітніми потребами);
-дитячі творчі фестивалі;
-дослідницько - експерементальна діяльність;
-тематичні прогулянки (тощо)
переносяться на свіже повітря. Окрім того, проведення заходів на свіжому повітрі сприяє підвищенню імунітету, зміцненню здоров’я, фізичному розвитку дітей.
Розвивальне вуличне середовище закладу дошкільної освіти №5 «Джерельце» міста Славутича Київської області Вишгородського району потребує осучаснення та покращення.
Мета проєкту
Створити комфортне розвивальне середовище на території закладу дошкільної освіти №5 «Джерельце» міста Славутича Київської області Вишгородського району для проведення різноманітних навчально - виховних, ігрових заходів на свіжому повітрі.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Осучаснити та покращити вуличне ігрове обладнання на майданчиках кожної вікової групи закладу дошкільної освіти №5 «Джерельце», щоб створити комфортне розвивальне середовище для проведення різноманітних навчально – виховних, ігрових заходів. Придбати необхідні технічні засоби для покращення проведення фізкультурних та музичних заходів на свіжому повітрі.
Для кого цей проєкт
Діти раннього та дошкільного віку ( від 1,5 до 7 років; можливість використання розвивального середовища декільком поколінням).
Педагогічний персонал закладу дошкільної освіти.
Батьки вихованців закладу дошкільної освіти.
План заходів з реалізації проєкту
1Закупка обладнання та технічних засобів, відповідно до визначених навчально – виховних, ігрових заходів.
2Монтаж обладнання.
3Тестування та введення в експлуатацію.
Ключові показники оцінки результату проєкту
Навчальні. Можливість проведення з дітьми раннього та дошкільного віку, дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) більше 200 різноманітних заходів на рік.
Соціальні. Виховання розвиненого здорового покоління, популяризація здорового способу життя. Комфортні умови для розвитку і соціальної адаптації дітей з ООП (особливими освітніми потребами).
Технічні. Створення сучасного комфортного середовища для організації навчально-виховного, ігрового процесу в закладах дошкільної овіти в умовах карантину.
Очікуваний термін реалізації проєкту
8 місяців від початку фінансування
Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу
Проблеми фінансування та інфляційні процеси.
Приклади (кейси) схожих рішень
Оновлення ігрового майданчика групи в ДНЗ № 688, місто Київ;
Наш веселий дитячий садок, місто Енергодар;
"Теремок" обирає якісний ігровий простір та безпеку дітей, місто Енергодар
Співавтори
Гаріна Наталія Іванівна
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Управління освіти і науки
ПІБ Відповідальної особи
Живець Людмила Миколаївна