Опис
Проблема
Зниження в учнів інтересу до навчання, старі, іноді не зовсім цікаві форми, які використовують вчителі на уроках, рівень обладнання навчальних кабінетів - потребують змін. Мультимедійні комплекси дозволять реалізувати потребу учнів та педагогів в створенні нової системи навчання та особистого розвитку та відкрити нові враження від освіти.
Мета проекту
Зробити певні кроки до європейської освіти учнів; підвищити зацікавленість учнів до отримання знань; формувати інформаційну компетентність учнів та вчителів;
Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування
Сучасна дитина живе у світі інформаційної культури. Змінюється і роль вчителя в інформаційній культурі – він повинен стати координатором інформаційного потоку, створити таку систему навчання, яка б була сучасною, європейською та цікавою для учнів. На сьогодні ми спостерігаємо у дітей зниження інтересу до навчання, зміну сприйняття навчального матеріалу в зв’язку із змінами сучасності. Встановлення мультимедійних комплексів допоможе забезпечити розвиток інтересів учнів та вплине на якість знань.
Для кого цей проект
Цей проект для учнів та педагогів.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
Проект «Сучасна школа» передбачає, закупівлю та встановлення двох інтерактивних комплектів SMART Board SBM685V + IN126STx з’єднаних із ноутбуками Dell inspiron 3567, за допомогою USB кабелів, у кабінетах фізики, та трудового навчання у Славутицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4 Славутицької міської ради Київської області. Проведення презентації для педагогів, в цілях ознайомлення з програмним забезпеченням, які будуть проводити навчання по цим предметам. Цей проект може стати пілотним проектом для подальшого розвитку сучасних технологій навчання в школах м.Славутича. Вчителі інших школ, можуть також брати участь у відкритих уроках, поглиблювати свої знання в іноваційних процесах та просити про придбання такого обладнання, в подальшому, у інші школи міста.
Ключові показники оцінки результату проекту
Підвищення рівня та якості знань учнів, практика вивчення та зосвоювання сучасного високотехнологічного обладнання, як учнів, так і вчителів.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Немає.
Приклади (кейси) схожих рішень
У Закарпатській області, м.Виноградів успішно реалізовано подібну форму навчання. Всі педагоги, з якими вдалося поспілкуватися, стверджують, інтерактивна дошка неабияк розширює можливості вчителя в проведенні занять і дає можливість надати набагато більше інформації. Крім того, ті чи інші процеси на уроках фізики або астрономії можна продемонструвати наочно і учням легше їх зрозуміти. На таких уроках і самим учням набагато цікавіше.
Співавтори
Немає.